' AMANDA

2010-09-07 @ 02:19:44

Du vet inte hur mycket du betyder gumman, hur mycket jag älskar dig och så otroligt mycket jag älskat dig i alla åren, Det var 6-7 år sedan vi träffades för första gången,

det klickade direkt vi lekte med barbie och jag började lipa när du for haha , jag minns det som igår när Anders kom och hämtade dig i eran röda bil, när han körde upp för garageporten och jag svalde och svalde för att dölja gråten, det gick sådär.

Jag gick in på toan och grät en skvätt sen gick jag ut och var med Johanna. Men jag var fortfarande inte lika glad som när du var där.

Sen så lekte vi häst och hade lika mycket muskler som Stefan Holm av allt vårat hoppande , vi hade hjälmar och spön, sprang runt i skogen som skjuten ur en kanon. Fast senare kunde vi rida utan hjälm på Gasen och Moonlight. Min Arab och min Connemara. Våra busiga hästar som vi var skickliga nog att sitta kvar på.

Men nu är allt så mycker mer annorluna än förut, killar , skola , träning , stall är det som tar upp våran fritid , vi hinner aldrig mer vara med varandra. Och det är så himla hemskt att få vara utan sin älskling så länge, träffa henne 20 min varje vecka.. Knappt hinna prata. <3

Amanda du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket och vill aldrig förlora dig , och som Malin å sa till mig när vi satt och pratade när du och malin sov hos mig, 'Sara , du och Amanda har ett så sjukt starkt band, ni är så himla lika, det kommer alltid att vara ni två.' Och jag hoppas att det blir så för jag älskar dig min finaste <3

Orden kommer rakt från hjärtat och jag skriver denhära texten med tårarna brännandes bakom ögonlocken för att jag är så glad att jag har dig
Amanda du är bäst!

saraåström<3amandabladmo föralltid älskling <3































Have I told you lately that I love you?
Have I told you there's no one else above you?
Fill my heart with gladness, take away all my sadness,
Ease my troubles, that's what you do.

For the morning sun in all it's glory,
Meets the day with hope and comfort too,
You fill my life with laughter, somehow you make it better,
Ease my troubles, that's what you do.

There's a love less defined,
And its yours and its mine,
Like the sun.
And at the end of the day,
We should give thanks and pray,
To the one, to the one.

Have I told you lately that I love you?
Have I told you there's no one else above you?
Fill my heart with gladness, take away all my sadness,
Ease my troubles, that's what you do.
There's a love less defined,
And its yours and its mine,
Like the sun.
And at the end of the day,
We should give thanks and pray,
To the one, to the one.

Have I told you lately that I love you?
Have I told you there's no one else above you?
Fill my heart with gladness, take away all my sadness,
Ease my troubles, that's what you do.

Take away all my sadness, fill my life with gladness,
Ease my troubles, that's what you do.

Take away all my sadness, fill my life with gladness,
Ease my troubles, that's what you do.


Kommentarer
Postat av: saraa(:

Min sköthäst :)

2010-09-07 @ 20:10:08
URL: http://luleasarasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback