' sadface

2010-05-01 @ 20:33:00
chacha, inte bloggat på 1000000000000000 år men jag har inte pallat, nu tror jag att jag ska försöka ta upp dethär med bloggandet igen. Igår sög , inge folk på brasan och en skitsur selma för ingeting ;o

Idag tror jag inte att jag ska göra nå mer, sitta hemma åh lyssna på musik som i torsdags, inte kul med behövligt, tur somfan att ingen såg mig just då, tove är den enda som var med, (på msn men iaf) .

Det var inte så kul, jag kommer aldig att glömma dig, du var allt för mig, som en vän som flyttar, men, jag gjorde allt med dig, inget kunde stoppa oss, vi var om ett, när jag tittade på dig blev jag glad, nu blir jag bara ledsen. Och på söndag försvinner du ur mitt liv föralltid. Du kmr alltid att vara nummer 1. Alltid finnas med mig i mitt hjärta.

När jag tittar på bilderna som jag fotat gråter jag. Du var den finaste av alla, på din rygg var jag trygg. Och det är sant. Ingen kmr någonsin kunna förstå min kärlek till dig ponny.

Jag älskar dig <3



pus/s

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Stackarn, men det blir säkert bra! :)) Du får säkert en ny favvo, men jag tror säkert bäbbis saknar dig också! <333

2010-05-02 @ 10:20:11
URL: http://nennez.devote.se
Postat av: =)

verner<3<333 ;(

2010-05-16 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback