' ruuun forest

2010-05-10 @ 17:23:05
Chacha :)
I fredags efter ridningen kom amanda med hem :) Vi for ut och sprang i tp 40 min, sen duscha vi åh dampa lite, ovanligt eeeeeeeeeeeh nä ;) hahah. Vi somna assent och skulle tp upp 11 och springa men vi palla inte så vi låg åh dampa tills amanda skulle hem, sen när hon farit tp var jag med mina kusiner ett tag sen for jag och sprang runt burströmska och sen 10 ggr upp för glashusbacken hahah ;) på söndag var jag med felicia sen for jag åh sprang igen haha (duktig sara) sen chill hela kvällen ;)

Idag vare skola åh de sög, var trött somfan åhh, aja  idag har jag 'vilodag' från att springa :) ska kanske vara med nån sen får jag hoppas hah :D

BTW de e 'grab a dick day' idag hahahahhha ;)



pussssssssssssssssssss/s

Kommentarer
Postat av: felicia

vems 'grab' du ?

2010-05-11 @ 19:28:59
URL: http://feliciafredriksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback