' barapapapapapapappaa

2010-05-13 @ 23:53:04
chachaaa :)))) sitter och dunkar underbar musik <3333
Igår gitta jag till amanda på kvällen åh vi råchilla tp hela tiden ;) sen sov jag där och idag kom mamma och hämta mig där sen direkt till stallet, dubbellektionhoppning :D Han gick skitfint :D Lotta sa att det var den bästa gången av alla (a) Sen kom min babe som jag inte varit med ordentligt på tp 3 veckor :'( Vi for ti coop och köpte godis åh dricka sen drog vi till kronan och satt i storgungan i tp 2 h haha we love ittt <3 sen discodunk och dans innan hon for heeeem :D Nu sitter jag och dricker hallonsoda<3 haha :D

 - första myggggg hahahhaahahhahahahahah JAG ÄLSKAR DIG BABE <3

 kyssssssssss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback