' klia hårbotten

2010-03-13 @ 00:12:18
Chacha blogggeeeeeNN , sitter hos amandabby och hon sitter och fixar fixar mitt hår, vi har testqt kläder till imrn och jag har sagt vad hon ska ha på sig hihi ;D <3 Och självklart har vi särat oss en massa framför kameran, bilder kommer sen! ;) Imrn äre stdsödisco som gäller för mig, karlsson och amandabby<3 vi kommer att ha GRYMT jag längtar som FAEEEEEEEEEEEEEEEN !;) Och jag har bestämt vem amanda ska strula med hahha ;D Karlsson kommer att uppskatta förslaget det vet jag ;) Wihooooooooooooooooo, imrn blire stan med mina favvobruttor karlsson och amanda <3 Ska kanske köpa nå att ha imrn, inte säkert att jag hittar nå, då ska jjag ha det jag hat tänkt nu ;) Hoppas det blir bra, (y) Ajja, nu pallar jagn jag itt skriva mer


Kyssssssssssssssssssss/s






 - grymt heta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback