' hahahahahh

2010-03-09 @ 21:18:02
Chacha, trejde inlägget för idag, men jag har så grymt tråkigt, jag borde kanske göra min bokrecention orkar inte, har tp en massa huvudvärk o.O ska snart gå och lägga mig, idag när jag kom hem från skolan var jag jätteduktig, jag plockade ut ur maskinen och sen plockade in igen smutsig disk, sen bakade jag chokladbollar (y) hiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmlllla duktig jag e :o :D <3 Nu sitter jag tp å översocialar med alla på msn hahah :D Liiiiiiiiiiite speeeeedad alltid (y)






kysssssss/s

Kommentarer
Postat av: BloggKarro

Heej bruden! Hittade din blogglänk på Pixbox så tänkte jag skulle kolla in den. Fiin jue ;) du vet att du kan använda albumappen för att sätta in alla bilder från Pixbox direkt i bloggen.. du kan ändra storlek och färg precis som du vill. Du kan ju titta på den om du vill, tänkte bara tipsa :p http://www.pixbox.se/?page=badge_create



Kram



BloggKarro

2010-03-11 @ 13:04:11
URL: http://pixboxbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback