' rubrik

2010-06-27 @ 23:34:08
chacha, vill bara glömma matchen idag, så nu är den bortglömd puss ;*

Funderar på att göra olika kategorier tp outfit, foto åså, vad tkr ni om de? :) ni tp 2 pers som läser dethär hahah ;) Ingen sommarcamp eller träning med laget för min del imrn, ontont i yttersida lår ^^ måste vila till psg, viktig fakta iknow ;o

Jag och felicia ska göra tp temafotogrejs haha, ska fota smååungar :o Har ju fan ingen att fota då, helt sick ;o
Aja, får väl söka upp nån ungjävel på stan elr nå och fota hahahaha xd

btw, for från stugan igår, lagt in en massa bilder därifrån ;) Min nusse e söööööt <3<3<3 Åh, bara slaffs jag skriver nu

hejdå/s

Kommentarer
Postat av: f - somifelicia

FELICIA ÄR SÅ GRYMT BÄÄÄST /sara

2010-06-27 @ 23:35:46
URL: http://feliciafredriksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback