' hehehe

2010-06-20 @ 04:21:19

Chachaa :) måsta bara börja med att 'svara' på två underbara kommentarer från några av mina bästa vänner <3

 - jag älskar er båda så himla mkt, ni betyder puss <3

Idag har jag sovit bort hela tagen till halv fem! hahahahahh xd fan va duktig jag är (a) sen har jag bara sett fotboll, she's the man och varit med lite foooolk :D:D:D Tove tittade förbi och hämtade lite kläder som jag hade lånat av henne då hon behövde de för hon skulle tp nånstans eller hur det nu var hahah xd Vi bestämde oss iaf för att hon kunde stanna ett litet tag och kolla klart fotbollsmatchen :) Sen for hon hem åh jag har inte gjort nå spec efter de , bara dator hahh ;)

Imrn, fotbollsträning i två timmar, fys sista halvtimmen -.- Fan va jobbigt :o ÅÅhhhh, seriöst, aja.. för ett gott ändamål iaf, träningsläger varena dag nästa vecka, samma veckan efter de förutom fredag-lördag-söndag..

Jag älskar fotboll det är det bästa som finns <3 Fast träning varenda dag tp halv 10 kanske lite mkt. Hoppas iaf bra folk där som gör det värt att gå hahahah :D <3 Nu snackar jag tp sims hahahhaha jag e så jävla trött :o xd Ska kanske gå åh sussa elr nå vettefan :o Aja,

pusselipusssssssssssssss/s

 - går inte annat än att älska <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

svar : jag håller med dig , det måste vara sköna handskar om man ska rida med dom :))

2010-06-20 @ 12:00:10
URL: http://hobbyryttaren.com
Postat av: Sara

sv; Tack så mycket!:) Joo jag vet haha! Jag blir inte sur, jag vet redan de mesta av mina sits fel ;) Förut hade jag att jag luta mig för mycket fram så jag har tränat bort det men nu har jag fått andra problem haha, har du nå tips till det? Ska börja snart igen att träna mer för min dressyr tränare igen men du kanske vet nå tips så länge?:)



Fin blogg du har!:)

2010-06-20 @ 15:04:49
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: EvelinaPersson<3

Sara Åström, du är allt min vän, älskar dej så himla mkt, du och jag föralltid, love you<3

2010-06-24 @ 22:58:56
URL: http://evelainaperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback