' dygna

2010-06-13 @ 08:13:08
hahahaha, jag har varit uppe sen halv 11 i morse då fucking malin väckte mig -.- jag ska inte gå och lägga mig förän nästa kväll, asså inte sova nå på dagen ;) jag har tp suttit åh sett massa play program OMG nolifer xd hahahah dagens när jag skulle väcka malin för hon skulle upp tp sju och tvätta sina fotbollskläder

Jag (s) malin (m)

s-mmaaaaaalin dags att vakna
m-nä gå
s-*dra i täcke*
m-men dra härifrån äckel
s-du måste upp
m-nä
s-men du skulle ju tvätta dina fotbollskläder
m-nä gå
s-det måste du visst *dra i täcke*
m-men gå härifrån jävla idiot
s-men vad ska du ha på träningen då
m-inte fan vet jag dra härifrån jag försöker sova



hahahhahhahahahahhhahahahha, gick ju bra att få upp henne åh tvätta xD

 - lite småkåt oooooja ^^

 - dissa fettot på cyckeln

 - kolla vad fin hon är.. <33

 - vetu, jag älskar dig <3

kyssssssssssssssssssssssssssssss/s

Kommentarer
Postat av: Avis

gud vad fina sminkningar! har ni övat länge? :)

2010-06-16 @ 17:32:30
Postat av: diplen

det är vit kajal, svart kajal, typ svart och vit ögonskugga ( lite då ) Ljusrosa läppstift ( läppglans) foundation, // diplen

2010-08-19 @ 15:53:58
URL: http://dindiplluwerasoot.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback