' öppna din dörr

2010-07-14 @ 17:19:34

Chuuu, såg nyss på http://klackarnaitaket.blogg.se/ hur kända bloggare förändrats i sina dar haha, ganska kul att se. Kissie såg ju nästan normal ut hahah *host* Inte nudå men.

Aja, idag väckte mamma och pappa mig halv tio!!!!!! Då for vi till stugan och ja gick och la mig i ca 3 timmar haha ;D Sen tp åt vi sen for vi hem för de blåste så mkt ;/ Jag älskar att vara i stugan, det är som att man kan bara släppa allt! <3 hiih :D

Just nu håller jag på att städa men har tagit ett litet break, ska sätta nya sängkläder sen är det klart (y) :D Hahah hela mitt skrivbord är fullt av smink, parfym, smycken och hårprodukter haha ;) <3 Nu ska jag sätta nya sängkläder så vi seeeeeeeeeeees

kysss/s

 - nora är lite småkåt hihi :D

 - risigt somfan , älskar dig <3

 - fick av tove ;D <3

 - babe <3

 
blått linne 50 :- HM
svart linne 50 :- HM
blåvitrandigt linne 99 :- HM
rosa t-shirt med tryck 120 60 :- 50 % MONKI
vita tygskor 199 STADIUM

Nöjd med mina köp :D Aja, nu ska jag fixa sängkläderna sen vet jag inte vad jag ska göra,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback