' min vän

2010-07-15 @ 03:07:02

chacha, fick nyss reda på att min fina vän evis har en blogg hiihih :D Hon har skrivit två inlägg på tp ettochett halvt år haha, de ska de bli ändring på punkt ;) Fast hon vill inte skriva på den förän amanda fixat den för 'den ser inte klok ut' som hon sa nyss haha ;D

Aja, efter jag städat gick jag och åt sen gick jag till min granne och hjälpte han att sätta nå nät runt hans jordgubbsland haha, fick nååra åxå :D Sen tvätta jag nåra fönster, hah ska göra på alla i huset (y) blir lite rik på de iaf :D Sen var det träning, gick sådär. Efter träning duscha jag sen satt jag och såg teve ett bra tag med pappa hahah (y)

Finns inte mkt att säga, imrn ska jag tvätta alla fönster, sen kanske göra nåmer så man får pengar hhah (y)

pussiiiiipuss/s

http://evalinnbolander.blogg.se/

(hennes blogg hahaha)

 - hhehe grymt road flicka puss nu dödar hon mig ;*


Kommentarer
Postat av: IA

SV: Haha eller hur:P

2010-07-15 @ 10:47:14
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback