' jag vill ägna

2010-07-13 @ 00:58:29

jag vill ägna detta inlägg åt min allra bästa vän

som alltid ställer upp i vått och torrt, får en att känna sig älskad, behövd och helt otrolig, med dig kan jag göra allt, du kan verkligen få mig att göra dom allra knasigaste sakerna som jag aldrig skulle gjort utan dig vid min sida. Och efter allt roligt som hänt så ligger vi och vrider oss i skrattataker, för med dig kan man verkligen inte vara ledsen. Eller jo det har hänt en gång, när vi lyssnade på en låt som fick oss att tänka tillbaka till 6års-6an med våran underbara klass, som vi tyvärr behövd splittra på grund av örnnässkolan och alla nya kompisar man fått där. Men du kommer alltid att vara vid min sida, jag lovar att jag kommer aldrig svika dig, även fast vi troligtvis kommer på olika skolor, så du finns alltid i mina tankar under dagarna för jag kommer sakna dig så himla mkt!
Du är verkligen en sann vänn som hjälper när allt inte står rätt till, en axel man kan luta sig och gråta mot, ett hjärta av guld, en hyperaktivhjärna som alltid sprattlar till det hela.

Jag kan inte sluta tänka på alla minnen,


Alla skrattatacker
ALLA UNDERBARA SOMMARKVÄLLAR på lulsundet ♥
Tarzan and Jane
Hyperekokrre
Lugnfjäril
Alla kuken och kukensmamma
Kortspelskvällarna
Bomba rövar
Fotbollsspel @ÖIP
Darth vader

Och mkt mkt mer <3

Jag kommer att älska dig till graven babe du och jag föralltid visst var det så vi sa..<3

Jag är stolt att få kalla dig bästavän för en vän som du har inte alla, du är en på miljonen babe <3

















Jag kan inte breskriva med ord hur mkt du betyder för mig <3

Sara Åström aka hyperaktivjävel ♥ Tove Edzén aka bästivärlden =Sant

jag älskar dig direkt från hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback