Fullrulle kanelbulle!

2010-07-30 @ 22:19:08
Hoooold on tiiight, to your dreaams.. ♥

Inte ringt Sara idag, haft fullt upp.. Vaknade typ 1, drog till stallet.. Tömde massa boxar, spolade allting med högtryckstvätten.. Imorrn blir det att måla och lacka väggar + boxgaller.. :) Fan vad fint det kommer bli.. Jaja, nog om det.. Ska iaf skriva ett sms och höra hur det har gått för dem idag.. Kan ju vara kul att få en update om det, aaaiight?! ;)

Jag kan göra en hiss och diss, like alla andra. Mwöhöhö (y'

HISS (Y)

* SOL & VARMT
* OSIS DUST IT
* WESC HÖRLURAR
* ÅÅÅÅÅSTRÖM ♥
* SOMMARLOV
* CAPSLOCK ♥

DISS (N)

* SKOLAN BÖRJAR SNART (okej, nej inte tänka så..)
* DRYGA MÄNNISKOR
* REGN & ÅSKA
* UTVÄXT (okej det tyder ju på att håret växer, och det gillar jag.. :'D)
* ORDET BLOGG, BLOGG, BLOGGBLOGG BLOGGELIBLOGG
* BLOMMFLUGOR, ELLER FLUGOR ÖVERHUVUDTAGET.. INSEKTER!

Aah okej, kan dissa hur mycket som helst.. Lättare att dissa än att hissa?! Jaja, nu ska jag skriva ett sms till Saarååw..

Take care /a.

KÄNNER MIG JÄVLIGT GLAD FRÅGA MIG INTE VARFÖR !! :D:D:D
 Typ jaag! :D Fast ne.. Vänta.. ;o


 DE HÄR ÄR JAG! (Y)
© Amanda               JAG HAR SKILLZ I PAINT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback