' et telt

2010-07-06 @ 05:50:37
Hahaha hej, kom hem för tp 30 min sen från ett jävligt lökigt tält med sovande människor hahhah ;) Ska tp sova nu för ingen är inne på msn och jag ska upp 11 imrn :o

Idag har jag inte gjort nå tp varit m. alexx och sanna, sen emma,david nora och tove hhahahah :D Det var kul ;)

PSG 2010 oslagbart tjejjjerrrr :** HAha, träffade massa trevliga norrmän på campingen där jag, malin och marri bodde på ;) Fotbollen gick väl sisådär, nytt lag har inte hunnit spela ihop oss riktigt än, åkte ut i åttondelsfinal :( Men vi vann gruppen så vi får väl inte gråta så mkt! JÄVLIGT kul har vi haft iaf, och en väldigt fin målgest hahahahahahha xd Har inte hunnit lägga in bilderna från kameran, men jag vet inte om mamma har fått nå bilder hahahhahhaha xd ;) Aja ska sova nu pusssss



 - grr

 - :')

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback