Bloggarn no.1

2010-07-30 @ 00:24:46

Hoho, jag är duktig på att gästblogga.. Aight?!
Öh, naee.. Jag menar, vad ska jag blogga om? Detta är ju fan inte min blogg, så jag kanske inte ska sätta igång att blogga om min intressanta vardag! Usch vad less jag är på ordet "blogg", hör ni? BLOGG, BLOGG, BLOGGBLOGGBLOGG.. Uäk, aja..
Jag kan ju berätta att jag har messat med Sara, hon verkar väldigt upptagen.. "Finns mkt snygga killar här.." HAHAHA! Dem hade iaf spelat en match idag, men förlorade visst.. :(
Ska ringa snorungen imorrn, saknar ihjäl mig efter henne.. Hmm, skumt de där lät.. Min dygnsrytm är åt helvete! Och eftersom att jag bara har degat hemma idag, och inte gjort något vettigt får vi väl se när jag blir trött och kan somna.. Toodles, vi hörs!

/a.

  ojojoj.. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback