' upptagen+lite tid=ingen bloggning alls

2010-01-11 @ 18:56:09

Tjuhhh, ni kanske har läst rubriken, men jag pallar fan inte blogga ibland, de är så jobbigt ;o Hhaha, jjajj, tagis spruta idag, mot Livmoderhalscancer, de var asläskit, jag kunde knappt gå innan, jag e riktigt spruträdd, själva sticket gjorde inte så ont (läs inte om du ska ta den) ----> men det var jätteobehagligt när dom strutade in vätskan.. Sen bara tråk idag, fick 2 läxor till fredag första dagen -.-.-.-.-.-      FAN VAD LESS ;o Jjjajja, var riktigt smart, tog med böckerna hem från skolan också *hooooost* FAN VAD SÄMST ATT GLÖMMA DOM ;o HAHAHA FAIL xd Inget mer att skriva,


 - Gal1 nyår ;)

 - prövade redigera en bild, blev ganska nöjd faktist (: KOMMENTERA VAD NI TKR :D


Kyss på munnen/s


Kommentarer
Postat av: a

jag tog också den sprutan! jag svimmade :'s för första gng i mitt liv x] ådå ska man ju ta den två gånger till också.. apa

2010-01-12 @ 20:04:05
URL: http://aannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback