' tjatjabloggen

2010-01-07 @ 15:30:30

TjatjabloggeNNNN, de jag har fått höra varenda dag i ö-vik hahah xd Okej de var jag å hanna som började med de men sen tog tp alla i laget efter och några småtjejer sa de varenda dag haahah. Domhär 4 dagarna med laget i ö-vik har varit helt underbara!!! Matcherna kanske inte gått så bra men haha, vad gör de! Vi kom iaf 5:a :D Och sista matchen klarade vi 3 mot 5 utan att dom fick ett skott typ ;o Sen är jag tp helt såld på en kille som bor utanför Umeå. Spelar i Holmsund City IBC p95 ;o Fast han e 96a haha :D:D:D Han e typ snyggast av alla. Fast dom pratar så kuligtttt. Deras lista:
Dom-Vi
Elg-Älg
Reäv-Räv
Hem-Häm
Dörren-Durren (hahha de ser helt fult ut men..)

så såhär tänkte jag ringa å säga till han när jag satt på bussen elr nå ;)
'precis när jag gick ut genom dÖrren påvägen hEm såg jag en Elg och en rEÄv ;);););););) hahahahahahahahah'
fast de gjorde jag inte ;) xd <3 Fan vad kul de låter xd Å FAN VAD SNYGG HAN ÄR! Jajjjja, åkte m. p94 notviken. Måste faktist säga grattis till dom, dom kom ju faktist 2a! :D
Nu pallar inte inte skriva mer, ska lägga in bilderna på datorn så kanske ni får se nåt :D
Pussälskarer/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback