' WHO LET THE DOGS OUT

2010-02-07 @ 22:38:43
Chacha, Måste bara Börja med Att Säga var Att Gårdagen super! Sen hände de lite tråkiga saker som jag Int ska gå in på. Jag och malin taggade sönder hela fredag / lördag (y) de kanske kommer film på de, vi var helt galna, D Hahah sen satt vi å skrek för Att webben stannade på en kille som var gryyyyyyyyymt söt, D Haa, vid fem drog vi TI Mallans plats, da tagga vi sönder en TP fixa oss hah: D Malin Fick Inte gå ut I sitt linne för hon såg ut som tydligen, en femöres;) Så hon fick "ta en tröja Att ha på sig" sen drog vi vid TP 8: D FAN VAD KUL DE VAR PÅ UH haha: D Jag har tp lite fuktig xddd Det kommer en massa bilder sen jag lovar! (a) <3 var där på Uh m. hannag Också å hon TPP jaaa hahah: D (ingen kommentssss) om man säger så;) ihihi;)

Idag hade Karlsson basketmatch i örnäshallen som jag kollade på med eviss, D Dom vann, såklart haha, fast jag e sjuk TP: s Ingen träning idag alltså. Imrn ska jag tp va m. Karlsson å Sanna:) <3 De blir phett m. nice; D
Nu ska jag sova TPP trorja, så jag blir frisk, BTW, BÖRJAR 10,20 IMRN FUUUUUU lalala: DDDD HAHAHAHA. taggarlåtarna för uh var:





















hihihii busiga vi är :D Nu ska jag tp sova och försöka bli frisk

Pussåknull/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback