' sex on the beach

2010-02-11 @ 20:08:06
Chacha ;D Har numera börjat ha låttexter som rubrik, hahah. Vill inte ha sex på stranden som jag hoppas alla förstår ;D Idag har jag inte gjort nå, tp legat å slööat ;) Hah, måste tp plugga till SVENSKA prov imrn, fast jaaa, tar de SEN somvanligt! ;D Hahha (y) Imrn ere fredag å jag ee tp sjuuukt glad för de för jag e astrött.

Igår var jag på gården och kollade P96 mot F96 i BASKET ;o hahah xd Killarna vann, jaja ;D Sen var jag m tp Karlsson, Rindra å tp Linn å dom ;D Gick hem m. Tove sen tp såg jag Arsenal-Liverpoooooool (Y) Fast Arsenal vann :( Och snyggtorres är fort skadad :'( Jajja, har blir väl bra snart hoppas VI ;) Nu pallar jag inte skriva mer. Hitta på nå i helgen ? :D Smsa mig på dirren! ;) <3



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback