' nu måste vi dra

2010-02-26 @ 13:46:33

Chacha bloggeNN ;D Vaknade ganska nyss å nu sitter jag och kollar på facebook, pixbox och lyssnar på musik :) Igår var jag med min favoritsyyrraaaaa karlsson <3 Vi hade lite kul haha :D Kom hem från henne tp tioo, då tp såg jag lite teve sen satte jag mig vid datorn och satt där till tp ett haha (a) Igår köpte jag nyss smink också (y)

Idag ska jag inte göra nå spec förutom att rida ;D Asså hästar haha xddd Nu pallar jag inte skriva nåmer, btw, MALIN KARLSSON ÄR MIN SYSTER OCH BÄSTAVÄN JAG LOVAR ER. RÖR NI HENNE DÖR NI <3

 - Pulse perfection vibrating mascara by maybelline new york


 - Bronzing powder by HM


 - true match foundation by l´oréal paris

- true match minerals foundation by l´oréal paris. Min gamla, alla säger att den på bilden uppe är bättre, jag tror dom ;)

 - pimpad dator haha ;D <3


KYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSS/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback