' läääääxa

2010-02-08 @ 16:55:41
Sitter och lyssnar på musik och försöker att plugga lite tyska, de går inte så bra hehehe (a) Vi har jävla fucking läxförhör imrn, jag längtar. INTE. Idag började vi 10.20 och slutade tp 12.40 fast jag å sanna var tvungen att sitta kvar i tp 30 min heheheh ;D
Sen drog vi till stan och träffa ellen, keski och linn <3 Sen tp drog dom t matstället å vi max heheh , sen fick vi sjuts hem, då drog jag å papppii te apoteket å köpte nässpray och nå grejs till han, sen har jag bara suttit vid dator och försökt plugga, jag har boken uppslagen framför mig men jag har inte läste nå hahah. Justeee, på stan köpta jag ett guldigt stål diadem från glitter  :D

 +  =


 - mitt nya diadem (Y) hahah ;D

nä nu ska jag å duka,


puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback