' ett tag seeeeeeeeeeeen

2010-02-02 @ 22:02:50
Hehe förlååååååt för ingen bloggning alls, har inte orkat helt enkelt <3

Just nu sitter jag och snackar i tlfn med karlsson <3 De e mys! <3 Varit m. Karlsson hela helgen å de e mkt nice :D Och tp varit m. Emma också, i lördags var vi och kollade på Luleå Hockey-Brooklyn p96 de var kuligt ;D <3 Orkar inte skriva mer för jag sitter ju å snackar å ja hahaha :D <3



Hahahaha måste bara berätta vad som hände idag när jag gick t maten. Det stod en tjej med händerna för ansiktet, å jag bah jag ser dig INTE, å hon bah viskade till sin kompis 'hon såg mig inte' HAHAHAHAHAH DE VAR ÅRETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D <3333

 - finfin egooooo (a)



 - heheheh :D <3

 - ny tröja :D <3


 - ;D

 - nytröjaNNN :D



Pussåknullmammashjärtegull/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback