' bubble troubble

2010-02-04 @ 16:22:13
Hehe som rubriken lyder, mina kompisar är i tpp brååkk haha nämen, ja. Och kan ni bli förvånade, det är en kille inblandat i deh, hahah nej inte förvånade ;)) <3 Hahha, dagen har varit seg, först dubbelpass med SO -.- Sen tp idrott, bild och sist matte KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL, elr inte ;o Jag e tp gooode less på hönan i min klass -.- Ajaa sluta klaga Sara! Sen blir det att fara till stall och hoppa Sammy :) Bara på med sporrarna och de bestämda humöret haha ;) ♥ PÅ LÖRDAG ÄR DET UH, FIIFAN VAD JAG LÄNGTAR, sen ska man ju dit med favvobruttan å de blir ännu mer super (Y) ♥ Nu pallar jag inte skriva mer, lägger in en bild från mig och malin på vårat första UH ;D <3


  - ♥

kyssssssss/s ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback