' amazing horse

2010-02-14 @ 15:17:26
Chacha, inte bloggat på ett tag men jag pallar tp inte ;)
I fredags red jag Spirit på ridningen, de gick väl sådär :)
Första gången jag rider han såå.. Kanske inte skulle förväntat mig att han skulle gå skitfint ;D I fredags städade jag ur min garderob ;o hahahhahaa. Fan vad tom den blev ;) Hahahha, lördag gjorde jag ingenting, ända tills klockan tp sex, då drog jag till s-byn å amanda <3 Vi hade sköööjjjjj ;D Å fotade en massa bilder som kommer att komma in på bloggen sen ;D <3 Idag for jag hem från amanda vid tp ett, då beställde jag en säkerhetsväst och fleecevantar från hööks ;D Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ikv är det träning. ÄNTLIGEN FÅR JAG TRÄNA! <3 Aja, nu har jag inget mer att skriva. Lägger in lite bilder ;D

 - jag rensa å sortera hahah xd

 - dock inte seriöst!!!!

- racesafe <3



- <33


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback