' åhåjjj

2010-02-03 @ 16:43:03

Hahah de ordet säger jag hela tiden just nu, ÅHÅJJJ ;D Sitter och kollar pix å lyssnar på:

 - besttt!

Idag på skolan var jag jäääääävligt trött hehehe (a) På svenskan höll jag på att somna hehehe :D <3 Nuu sitter jag å tp kollar pixbox, face å lyssnar på finfin musik haha (y) Sen ska jag ta äta och sen ere träning i örnäshallen :D Vi skulle tp ha spelat mot killara IGEN, fast dom skulle spela mot nå särlag så det blev inte :( Hade veta kötta sönder en viss kille men de blir inte då :'( Hahha pallar inte skriva nå mer, är så hyper, kan inte få till en normal text xd

Lägger in två finfina bilder på mina älsklingsbruttor <3




 

Kyssåsmekvinterst33333k/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback