' TVÅTUSENTIO

2010-12-31 @ 04:41:55
Januari: Invigde året med shirin de var asbra, sen var det paradiscupen och 100 gårdenbesök hiih, var väldigt fjortis på den tiden, eller ja, inte till sättet men sminket å håret, jag skrattar när jag tänker på det haha. Var också ganska mycket på hockey med malin och sanna :)




Februari: Det bar ett underbart UH disco med min malin, haha fan vad vi taggade asså, dagen efter de var de första gången jag såg taggisch haah. Köpte också min säkerhetsväst hihi.





Mars: Vi hade körning med Amadeus och var på stadsö å de var kul som fan :D



April:
Min älskade ponny for från stallet




Maj: Vart inte så mycket träning då jag var mycket skadad, men jag var iallafall ute å sprang några gånger, sen tog de också slut heeh. De var också i maj första riktiga utechill kvällen kom, jag å malin satt i gungan på kronan å snacka i två timmar hehe. Jag hann också med att fylla år då jag fick en systemkamera. Två tävlingar, en dressyr och en hopp som inte gick så bra. 



Juni:
Sen kom juni och vi vann våran första seriematch med fotbollen. Sen kom de vi alla längtade efter, SKOLAVSLUTNINGEN, och malin fyllde år då. Det första vi gjorde var att deppa haha random vi är. En natt sov jag hos amanda och då var vi på näset och bada klockan 5 på morgonen haha. Det var även fotbollscamp i två veckor. Jag började även med fotograferingen på allvar.






Juli:
I juli hände det mycket, blev några tältningar och den ja mest kommer ihåg var när david, emma, norrkii å tove sov i tält, dock sov jag inte men var där till klockan 5 haha. Fick också nya högtalare till datorn som jag dunkade sönder, hade Twilightmaraton med hanna haha. Såg på VM-finalen med Alex, Tove å Sanna som spanien vann tihi ;) For även till stockholm med mamma i 5 dagar, sen hann jag bara vara hemma tp 3 dar så for vi till umeå med fotbollen på UFF, och som jag sagt tidigare, fotbollen gick skit usch, men mellan matcherna var det kul som fan, å discot var underbart hiih :D Luleåkalaset hann jag också med att gå på, torsdag å lördag med amanda å fredagen var jag med johan m, wille å hanna, det var askul :D Å sist men inte minst spelade vi piteå summergames som var kul, fotbollen gick betydligt bättre då :) Sov på campingen med malin och maria och vi hade jättekul :D




Augusti: Det måste nog ha varit den bästa månaden på året tror jag, om det inte var juli, jajja iallafall. Min malin sov från torsdag till på söndag, på torsdagen sminkade jag och malin oss som fjortisar å cyklade till rutvik tp 3 på natten haha, och på fredagen så sov amanda också. På dagen var vi i svö och hade det bra men det var ju också fredag den 13 och då såg vi film med norrki, emma och tove, sen fick vi följa nora till stan för hon vågade inte sova med oss, då började malin å amanda moona haha fyfan vad knas ni är :D Sen på lördagen bakade jag och malin muffins och hade massage hihih, sen kom andreas ett tag. Helgen efter det så var det på fredagen hockey och musikensmakt som jag var på med malin, emma, tove å nora. Sen lördagen var det först match i pajala med 95orna, sen kvartersfest och efter de musikens makt igen hehehehe ;) Oskar Linnros spelade och fuck vad underbart det var <3 På måndagen var jag tvungen att gå till skolan :( Men första veckan så for vi till länkebo som var jättekul :D




September: Det hände inte så mycket, det var släktträff och jag hade cåmandå medans hanna var i nå ställe :o




Oktober: Oktober började med Club Noric som var sämre än jag väntat mig, DJ:en sög daze hehe, men vi hade väl ganska okej, efter det blev jag sjuk. Det var även tävlingar i stallet som inte gick bra haha. Sen var det även stadsödisco som sög.





November: Första gånen på nästan ett år var jag och malin på gården, dock var vi bara i sporthallen och låg å snackade. Var även till kiruna med innebandylaget, vi sov där en natt, det var askul :D

hade ingen bild som hade med texten att göra så fick bli bara en random bild från november


December: Jag började med 30 dagars grejset som inte är klart än hiih, var också på första konfaträffen som var jättekul :D Min telefon gick sönder och jag fick mina allra första betyg som jag inte är så nöjd över. Det har varit julafton då jag fick bärbar hårddisk och headset till datorn. Dagen efter sov jag hos malin och även dagen efter det. Dagen efter det kom amanda till mig och hon 'sov' hos mig, elr ja vi dygnade. Dagen efter sov jag hos henne å vi var på all night game, sammanlagt sov jag inte på tre dagar hehe. Det har inte hänt något mer. Idag var det skeå match som jag och malin gick på, tyvärr förlorade dom. Imorgon, elr just i denna stund idag så är det nyårsafton som jag ska fira med malin <3



det här var min samanfattning av året, vissa stunder har varit perfekta, medans andra jag bara vill ge åt jävulen själv, hoppas på ett 2011 utan lögner och lek med känslor.

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback