' dag 1 - om mig

2010-12-05 @ 18:22:02
Ja, dag 1- om mig
Jag heter Sara Åström, även kallad ridsara av mina vänner hehe. JAg går i Fotboll, Innebandy å ridning. Dock tränar jag bara innebandy nu på vintern, och rider förståss, men inge fotboll. Det hinner jag helt enkelt inte.
Skolan går det väl sådär i, ligger på G-VG i det mesta, ingen IG varning faktist haha!
Har många vänner men bara några få som jag står jättenära.
Jag tycker om det mesta i mitt liv, och vännerna som alltid finns där lyser upp mina mörka dagar.
Jag ofta höra att jag är lite knasig av mig hehe, men
I am who I am, and if you don't like it, so FUCK YOU! tihi ;)

Förut uppfattade många mig som en fjortis, visst jag vet att jag sminkade mig och fixade mitt hår som en fjortis, men jag har aldrig någonsin i mitt liv betett mig som en fjortis!


kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback