' UMEÅ FOTBOLLSFESTIVAL 2010 <3

2010-08-03 @ 14:58:20
chacha bloggen, inte orkat blogga efter umeå varit så jeffla trött, och igår kom amanda å då kunde jag ju inte sitta å blogga haha xd

visst har min lilla navelludd varit duktig på att gästblogga :D e så stolt ;)

jaja, kort om umeå då

fotbollen gick inte som förväntat, vi kom sist i gruppen och åkte ur direkt efter dommaren lagt till 1 minut å de andra laget gjorde mål. Jag har fått ett gult kort för att jag sa att dommaren skulle skaffa glasögon. så jävla klockren kommentar/johannaboman. Gått på ett jävla fucking underbart disco, snackat med snygga engesmän och helsingborgare ;) <3 hehehe, WE SPEAK AMERICANOOOOOOOOOO ;) Aja, gårdagen då

Amanda kom tp ett då jag fortfarande sov haha xdd eller ja sov å sov, låg i sängen hade tp varit vaken i en timma xd kbry vet. Då tp sov vi haha, sen fixa vi oss å for till david sen coop sen nattsudda vi tp till 3-4 hah så somna vi sen vakna va 6 sen somna vi till 12. sen for hon hem :o hahaha lång dag/natt kort,

Idag är det träning, haha fan va sliten jag e :o fårse om jag ska träna , aja måste gå

kyss/s













 - HAHA JAG TOVE Å STIG xd



 - haha amanda har grått hår xd 

 - hahah damp (a) xd


Kommentarer
Postat av: ämändä

uuusch på sista bilden :(

jag har inte nåra läppar.. :O

2010-08-04 @ 23:01:49
Postat av: tååve :)

ahhaaah, fittsär sara <33 hahhaa

ne skoja :)

2010-08-17 @ 18:57:15
Postat av: fuck you fjortisar

damp

2010-08-18 @ 21:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback