' SKOLA

2010-08-24 @ 16:49:17
chacha, skola för andra dagen idag, haha de sög hade tp livs hela dagen? xd imrn ska vi baka å göra nå jävla pärmar hahah lol. På torsdag far vi till länkebo å sover där fan va tagg serri ;)

Idag efter skolan kom sanna å vi keeeka nudlessåmakaronieeess med mjölk haha . OOOOOOJ hhhahahhhhahahahahah sanna bah fattar xd Sen tp sydde jag smileysar på mina vantar som jag gått runt med hela dagen (a) Sen for sanna hem å jag å papi for å lämna min dator på kollgrejs, sen ska dom ringa å diskutera pris åde för lagning. Kollsaken kan ta tp en vecka å SEN KANSKE dom ska laga den -.-' Finns inget mer att skriva,

p.s jag har huvudvärk hahahahahahhaahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahaha xdxdxd





 - mina älskade vantisar :D <3

kyss/s

Kommentarer
Postat av: sanna eh kunngg :D

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHH XDDD

loveuuuuuuuuu särrrra

2010-08-24 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback