' SÅ

2010-08-15 @ 23:50:21

såå eeeh, fast kom in för tp en halvtimma sen hahah. Iallafall, ska berätta hela helgen då

Torsdag: Malin kom efter maten , tp fem nåsånt, då gitta vi till coop sen sminka vi oss oserilöst fjortis hahah, sen cykla vi till rutvik å var med kuru å alla, sen sov vi där, sen cykla vi hem på morgonen ;)

Fredag: For hem från Kuru tp två nåsånt, då tp chilla vi gärnet sen kolla på mysteriet på greveholm, sen for malin hem och amanda min snyggfan kom, vi bah dunka eric saade hahaha xd maskumaskumaskuuuraaade hahha. Sen kom malin å hon visste inte att amanda var där e de blev jätteroligt. sen var vi med emma,tove å nora å såg 'Friday the 13th' Sen for emma och tove hem å vi fortsatte se. Sen blev norbis så rädd så vi gick med hon tp en bit, efter de blev de massa skratt å gråt, sen så gick vi ute å satt med min syster, efter ett tag gick dom in å sov å jag satt å snacka med henne i tre timmar om allt och inget. Sen tp 6 gick jag å sov haha, vi sov till tp 3 ;)

Lördag: Amanda for hem tp 3-4 å då satt jag å malin å bah chillerera ha, sen tp 7 for vi till malin å baka å allt haha. Sen for vi till mig tp halv 10 då åt vi sen tp massage å shit, sen kom kuru haha han stanna till tp 6 då for han hem ;) Sen sov vi.

Söndag: Idag vakna vi tp halv 4 haha, då for malin hem å jag städa mitt rum och sen gick jag å såg Liverpool-Arsenal med pappa på teve, det blev 1-1 :( Men domaren var helt dum i huve hahah :(:(:( Ingen träning för mig idag, fortf sjuk :/ Sen gick jag å mamma ut med hund, det var jätteskönt!

btw, min dator är sönder så det blir tp bara gamla bilder :'( Förutom från denhära helgen då :)

 - seriöst sminkning, OOHJA

 - haha andreas kläder xd

 - älska andreas tröja <3<3

 - MASKUMASKUMASKURADE

 - LYCKA <3









 -
ingen kommentar emma..

 



 
- missbildade muffins hahah xd

Kyss/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback