TJATJA :)

2009-09-03 @ 17:59:10
Asså jag har inte bloggat på väldigt länge men det är väl för att jag är så lat. Skolan har ju somsagt börjat och det känns faktiskt rikigt bra ändå, även fast det blir tidiga mornar och sena kvällar. Orkar inte berätta om mina första 2 veckor i 7:an :) Idag har vi haft NO 2 3 pass (har NO period,) sen har vi haft slöjd (trä) och idrott, fast vi hade bara en massa snack å skriva i boken för Stina skulle vara borta idag så vi hade våran mentor ist. Det var inte spec kul ;o Sen for jag hem å åt lite, sen satte jag mig å såg teve, sen åt jag middag, sen åt jag en glass å nu sitter jag vid datorn och ska gå ut och hjälpa mamma att rulla ihop en pressening som jag, kristin och lovisa använde när vi sov under studsmattan, (ett innlägg om det kmr senare.) Sen ska jag på träning, fast jag har verkligen INGEN lust att träna fotboll idag :'s Fast jag måste det för det är DM på söndag :') Aja, nu ska jag ut å hjälpa en sur mamma att vika pressening.

Kisses /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback