'sad

2009-10-31 @ 23:58:45

Just nu fick jag veta att min föredetta bästavän inte vill vara kompis med mig, kul. not.. Du vet vem du är och jag hoppas att du förstår att jag saknar dig verkligen, du var min allra bästa vän, saknar verkligen allt vi gjort. UH, UFF discot. ALLT, fan vad har jag gjort för fel, du kan ju inte sluta bli vän med mig för att jag ine har städat i mitt rum. För att jag blev ledsen när vi hade betämt att jag skulle vara med er å sen gick det inte, tror du inte man blir sur/besviken/ledsen? Elr bryr du dig inte om hur jag känner nåmer. Helt tomt utan dig skaru veta. Jag älskar dig verkligen! <3 Pallar inte berätta min kväll, den har endast bestått av teve å chatt med sebbe (vet inte vem de är åså webba vi, han gillar tp mig å tkr jag e snygg å söt å shitt xddddd han har sött hår :'3 de e krullit :D hahah ) sen tp såg jag mer teve å sen snacka jag en snabbis med föredetta b'vän på msn å så förlåt å allt, men hon ville inte vara vän med mig längre.

Vi ses/En jävligt lessen Sara


Bara för att:

 - du är värdefull, saknar dig!


Kommentarer
Postat av: amanda

aw, vem är de som inte vill vara din kompis längre?

2009-11-01 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback