TJOO :))

2009-10-18 @ 14:22:01
Inte bloggat på ett tag för jag har helt enkelt inte orkat ;) Har varit med Hanna 2 ggr denhär veckan (Y) Det har varit riktigt skojjjjj ;)))) Hoppade Cåmandå igår. 1 M (Y) Köttbulle kan (A) Hahah, <3 Sen var jag med Tove, jäffu å Sanna igår :) Vi hade lite skojj ;))) For hem tp 12. Då gjorde jag mig pastasallad :P Hahah sen smsa jag med David hahah :P  Sköjj (Y) Sen sov jag. Vaknade tp 12 :) Då låg jag kvar i sängen i tp en halvtimme :P Sen gick jag upp och åt det sista som var kvar av pastasalladennnnn :D HAHA, sen åt jag lite godis :) Nu ligger jag och kollar på reprisen av körslaget :) BTW, RABIH ÄR SÖTAST <3

Tschüss /

Kommentarer
Postat av: Johanna

världens finaste Sara!<3 miss you honey! Måste träffas igen! <3

2009-10-23 @ 17:24:43
URL: http://thehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback