SUNDSVALL :D

2009-10-05 @ 13:58:26
I helgen vare sundsvall som var mitt hem (Y) Var där och spelade innebandycup :) NM (norrlandsmästerskapen) för vi vann slutspelet i KALIX :D haha. Fast det var dom allra bästa ända ner till gävle så. Och dom var rena 95lag med minst 2 94or i, och vi är 96/95 lag, hälften av båda. Så det gick inte så jätte bra :/ Och jag med min fittljumske kunde bara spela hälften av första matchen, fast sen så kunde jag spela alla! ;) Spelar back, fast tränarna har lovat att jag ska få testa vara frammåt i första matchen på serien :)))) Ville det i s-vall fast jag var för bra på backen *skryt,skryt* så jag fick inte de haha x') Vi bodde på en skola, fast vi fick bo på ett särfritids x((((( Och det bra med att bo på den skolan var att Mörsare var där (Y) Både http://sannanicolee.blogg.se/ och http://maliiiiinn.blogg.se/ blev as avis ;)) hhah, stoooooolt (Y) NOT ;) Tog aslänge att fara dit och hem -.-

PUSSS/S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback