Klagarsaara ;/

2009-10-22 @ 12:03:11
Okej, sjuk. ikket kuuul :// Började egentligen i Torsdags, hade ont i halsen på morgonen, blev något bättre på dagen, kvällen var inte skojj. Fredag, bättre, men på ridningen fick jag ofc hostattakkk ;oo okej inte attttaaackk men , tp hosta rätt mkt, tur att det var i slutet. Hos hanna hade jag inge hosta på fredagen, på lördag var det lite hosta, på söndag var det litelite hosta, var inte med och tränade som tur var. ASTRÖTT på kvällen, orkade knappt gåå ;o Måndag, Lite seg på morgonen, sämre och sämre ju mer av dagen som gick. Skulle gått hem, Hosta som en gris hela dagen, tur att vi sluta ganska tidigt. Gick och vila dirr jag kom hem, hund var assöt <3 På kvällen blev jag mer och mer trött, orkade knappt stå. Sa ti mamma att jag inte skulle orka gå till skolan på tisdagen. Hade rätt, kom knappt upp ur sängen, åt macka sen gick jag in ti pappa å vila hela dan, sov faktist ;o hahh, ovanligt ;) ;o Aja, hade 38.9 i feber, inte undra på att jag var trött -.-' Tog en febernedsättande tablett sen gick jag å sov. Vaknade tp 9, sen somna jag om ti tp 12 xd då gick jag upp å åt macka, sen tog jag en dusch på tp minst en halv timma xd Fast orkade inte stå upp, satt ner hela tiden xd Fan vad PRO jag är ;o Sen så såg jag på teve i tp 4 h xd sen åt jag smaklös fisk, när mn e förkyld så. Sen tp teve igen, sen ta tempen, hade 'bara' 38.7, wohoooooo. 2 tiondelar har den gått ner, less -.- Tog feber sak sen gick jag å såg teve igen xd Gick å l mig vid halv 10. Idag vaknade jag 20 över 8. Ville verkligen gå till skolan, har missat så mkt, sen vill jag ju rida idag :/ Men ikket, fick inte för mamma, hon tkte 'du hade ju sån feber igår,' men jag mår ju bra nu, åhhhh. Gick och sov, då hade jag världens underbaraste dröm. Pappa hade sjutsat mig till stallet, satt i sadelkammaren å pratade med lotta om återridning, då sa jag att mamma hade sagt bort ridningen idag, fast hon hade tydligen sagt att jag kanske kan komma, om jag var frisk tp.. Så jag for hem, övertalade mamma att jag skulle få rida, å de fick jag efter många om och men xd fast han vakna innan jag började rida. Nu ska jag försöka föra det på tal att jag ska få rida idag, är ju hur pigg som helst, bara lite snorig. Men jag mådde ju sämre i måndags och då fick jag gå till skola.. ÅHHHHHHH, fast hon är tp på möte, så tfnen är av och hon är inte inne på msn, SHIIITTT -.- Aja, nu ska jag sluta klaga och leva livet hahahahhaha

Kyss å smek ;) /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback