'

2009-10-31 @ 13:23:02
Jag känner att jag måste verkligen få skriva av mig. Jag får jävla hyperryck på dendära pojken. -.-'

Att man kan vara så jävla feg å bete sig som 6 år fast man e 13. Så jävla. ÅHHH, alla vet säkert vem det är jag pratar om. jåpp ptp. Störd, förut gilla han tp mig åså tp ragga han som fan, sen började vi vara med varandra, under sommarlovet var vi med varandra tp varenda dag. Okej, men väldigt ofta iaf. Sen så började jag gilla han. Å sen så tp slutade vi vara med varandra så mkt för skolan började. Sen så tp dissa han mig, sen började han tp hata mig, åså frågade jag vrf han var sur på mig å då sa han: 'för du är så jävla konsti' Å då fråga jag vrf å då sa han bara: 'du ville veta vrf jag var sur occh nu har du de, pallar inte berätta vrf' åså sa jag: 'men du smsar ju förfan med sanna 24/7' då sa han: 'nä bara 10/7' då sa jag: cp , då sa han: 'å de ska komma från rätt käft' Sen skrev jag nåmer som jag inte kmr ihåg. Sen för ngn dag sen så skrev jag:

du kan inte bara säga sådär utan att ge mig en förklaring.
du fattar väl själv att det gör ont när du säger så och sen
drar utan att säga någonting om vad jag gjort fel

å då skrev han ngnt i stil med: 'men jag ville ju bara skämta :D' tp. å då skrev jag tp:
'du är 13 men beter dig tp som 5' då blev han sur för att jag hade rätt, å sen svarade han inge mer. Jag får så jävla hyper. Och sen när jag var med amanda igår så webba hon med han å då ragga han som fan. Åså tp playar å shitttttttttttttttt. :o OCH FUCK YOU OM DU SER DETTA!

Puss/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback