DUOZE :D

2009-10-10 @ 23:53:38
Nu har jag ganska trååkkiiiittt :///// Pigga upp mig? (A) Skicka ett sött sms så blir jag glad (Y) Hahah..

MIN DAG : Vaknade av att min hund ville ut från mitt rum, cepe. Då var klockan halv 9. Sen kunde man såklart inte somna om -.- Malin ringde kl 10 tp, då hade jag legat å sett på teve ett bra tag. Sen såg jag teve i ytterliggare 2 h till xD Såg bla: 'sonnys chans' , 'Hannah Montana' (dt första avsnittet) , och 'high school musikal 1' xddddd så sjukt bra tidsfördriv (y) När malin kom så åt jag lite sen satt vi vid datorn aslänge xd sen kom nora, efter 2 min kom sanna, sen efter tp 10 min kom emma xd då gick vi hem till henne och först spelade vi pingis och sen så prata vi i tp 2 h xd Sen så skulle alla hem å äta så jag och Malin gick hem till mig och stekte hamburgare najzzz (y) Sen for vi tbx ti Emma, då spelade vi GH med gitarr, trummor och mick ;) gjorde allt, fast inte samtidigt :)) Sen så for vi till mini å köpte godis, sen for vi hem ti sanna å tjockade oss helmkt å spelade tp kort å snacka. Sen så for Malin hem, då låg vi i ytterligare 1 h och prata, sen for alla hem. Har inte gjort så mkt mer denhära dagennnnn <3
PUUUUUUSSSSSSSSSSSSS/ S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback