Chacha :)))

2009-10-01 @ 21:40:00
har inte bloggat på ett tag för jag har varit lat haha x))
men sen tvingade amanda mig att blogga så jag har ändå inget att göra så det är väl bara att blogga på då x)

Fredag: Tråkig skoldag, pallar inte berätta x) Hade Pojken på ridningen, han var fin :) Sen så var jag med bovski :P Vi hade riktigt kul (Y)

Lördag: Spelade Ferruformcup med innebandyn som vi vann hela cupen (Y) sen var jag med malin och julia och vi gick på UH discot. UNDERBART! <3 Sen så såg vi film och åt daimtårta (Y)  - vi for till statoil och köpte daimtårta för b&j kostade 62 kr, vi hade bara 54 :)

Söndag: Vaknade tp 9 för malin den jäveln gick och började gå runt i rummet. Gick upp, åt frukost, sen for vi till Pontus och såg ferruformcup för killarna ;) SNYGGGGGG pöjk där (A) Sen for jag på innebandy träning, sen sov jag tp. TRÅKIGT inlägg förlåt :/

Kommentarer
Postat av: Julia

naaw, du är för sööt:)<3

2009-10-19 @ 20:16:47
URL: http://julialw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback