CHAAAA :D

2009-10-30 @ 00:20:16
Tjenispenis :D
Har inte pallat skriva för jag har tp fullt upp med vännerna ;)
Tp varit med Tove en massa, sen har jag ridit ngra ggr också (Y)
Bob hade jag i måndags, JOBBA TP ASBRA I SLUTET ;O HAN GICK TP NER MWHAHAHAHAHAHAH. 
Lotta bah; detdära gick ju bra, han kan ju om han vill, jag bah, hehhe jopp, lotta tp, han e så hilma söt när han går ner. Jag bah, haha okejj :)))) <33333

Red slimmy i Tisdags, red för Kornelia. Gick jätte bra, hon sa det jag skulle träna på tp. Han gick ner ärligt i slutet ;) Jobbade med att hålla honom öppen men ändå ställa/böja utan att stressa sönder, gick inte så bra xd Men glpfattningarna var helbra i slutet :) <3 Var i bensbyn sen, kolla när moa red. FITTA VAD KALLT ;o haha. For till Tove sen xd Tror jag sov, kmr inte ihåg xd Inge mer att skriva förutom att igår när jag var med JÄFFU å TOVE hade vi askul x')

Vi var vid min skola, där bor min storkusin, han e bara 2 m (A) Åså vare tp 11 på kvällen å dom skulle ti coop, vi hade nyss varit där. Åså gick dom bortåt å vi tp rakt fram, å jag bah HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :D å Tove å Jäffu bah; men vafan sara, käftttttt. Å jag bah, eh dt var min kusin xd Å Eriks kompis var helt full så han tp jävla fjortisungar lol tp. Å när min kusse fick veta att det var jag som skrek så sa han tp, om jag hade vetat att det hade varit Sara hade jag nitat han. Jag bah; yeahh , dt är min kusin de (Y) <3

KYSS/Sara <3

BTW,BILDBOMB kmr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback