BILDBOMMMMMMMMMMMMMMB ;o

2009-10-11 @ 17:04:58
POFFFFFF massvis med bilder (a)

 - säxi man var i S-vall ;)


 - En söt Johanna

 - En söt Emma

 - En god lök/potatis/purjolök soppa med ostmacka å mjölk (YYY) Som jag å Emma gjorde på HK:n :)

 - Haha så söt man kan vara med tofs som står rakt upp när man bakar x)

 - Och sen är man fin när man har haft tofs å en massa hårspray å tar ut den utan att fixa ngt sen ;)

 - Jag har faktis långt hår även fast dom har klippt det asmkt ;)

 - Såhär sexig är jag när jag tar bort min makeupppppp ;)))

 - Fruktsallad å glass på HK:n. Jag å Emma e bäst (Y)

 - Jag å Tovishh e cååååla (a)

 - Hahah Nora som står och dansar DOUZE dansen i väntan på att Malins buss skulle komma xDDDDDDDD

 - Å en jävligt seriös Sara (A)

Pussåknullmammashjärtegull/ Sara

Kommentarer
Postat av: diplen med ny blogg igen ;) ♥

älskling. du e så jävla snygg. sminka dej inte med någon jävla fjortis sörja!!! ♥

// dippen =)

saknar det vi hade ;( ♥♥♥♥♥<3

2010-08-19 @ 16:00:47
URL: http://dinaknullars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback