250509

2009-05-25 @ 19:26:16
FÖRLÅT SÅ JÄVLA MKT :(
Här sitter man å blir less på friendsen att dom inte bloggar. HAAH, har inte bloggat på 11 dag. Förlåt så himla mkt.
<3333333333 Orkar inte skriva nå mkt om dom 11 (!!!!!!!!!!!!!!!) dagarna som jag inte hunnit skriva på.
Hade tävling i Torsdags.
LC-Dunder, gick mellan bra. Fick hoppa första hindret med en stigbygel för jag tappade den när jag gasade till omhoppning haha. Fick 4 fel. Ingen placering.
LD-Bob, ehh, han plöjde ett hinder. Sen hann jag inte räta upp han åde till nästa hinder så han sprang förbi. 8 Fel, kom typ 3. Men fick ingen placering för det var bara 4 ponnysar med. Efter det hade jag fest. Det var riktigt skojj haha. Helen var den enda som sov.

Men hon fick fara hem på fredagen vid typ 1 för hon fick typ ont i huvet åså. Sen for jag till Lovisa. Vi typ hoppa studsmatta åså. Sen for vi till stallet. På ridningen hade jag Bamse. Det gick bra, vi red utan stigbyglar hahah (något ont i bena.) Sen for jag hem å duscha. Sen for jag till Hanna på Hertsön. Vi möttes efter halva vägen. Sen typ gunga vi åså. Sen sov Hanna hos mig.

På Lördagen for jag till stallet. Red Bob med Bella. Det gick bra. Sen gick jag till privatstallet å typ mocka å hämta in Gry. Sen gick jag ut och gick med henne i skogen. Jannike red Amanda brevid. Sen gick vi på banan ett tag. Det gick bra. Sen gick jag in till stallet och släppte ut henne. Sen for jag hem. När jag kom hem duschade jag. Sen for jag till Hanna igen haha. Vi typ var ute åså. Sen for jag hem och sov. xD

På Söndagen vare stall igen. Red Bob. Igen hah. Det gick bra. Sen gick vi ut och betade med några hästisar på gräsmattan hah. Sen for jag hem, åt och gick på träning. Vi var bara 5 st x> Sen for jag hem, åt och gick å la mig vid typ 10.

Idag har vi haft nå hälso dag haha. Det var väl sådär hah. Har inte gjort nå efter skolan. Jo sett Wallander-Mördare utan ansikte. Den är 3 tim å 15 min. SHITT hha ;ooo Nu pallar jag inte skriva nåmer. PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback