140509

2009-05-14 @ 22:06:27
HALÅ <3
Igår så gick jag upp 20 i 8 typ, klädde på mig åså. Sen for jag till skolan. Då hade vi typ matte elr nå ;o
Sen rast, sen frukt, sen eng sen sv. Sen lunch. Sen killåtjejgrupp. Sen stress hem å hämta pngar å stekarbrillorna. Sen in till stan. Träffa amanda å gick på blå gåsen. Sen på en massa affärer. Sen gick vi till Max. Då 'träffa' vi David å nån xD Sen for vi hem. Då stressbytte jag om till träning. Sen for jag dit å träna. Vi var typ bara 8 st :( Sen for jag hem å duscha. Sen såg jag lite av melodifestivalen. Sen gick jag å la mig.

Idag gick jag upp kvart i 8. Åt, klädde på mig å cyklade till skolan. Vi hade språk på örnnäset. Det var inte så kul. Sen cykla vi hem till skolan. Då såg vi på Lilla löpsedeln. Sen vare för en gångsskull rast ;o Sen gick vi in å då vare kör. Efter kören så vare matte :(:(:(:(:(:(:(:( Sen vare lunch. Sen vare gympa, det var fotboll.. Ganska kul. Sen cyklade jag hem åå duscha. Sen tog jag på mig sommarkläder å fotade lite heh. Sen bakade jag chokladbollar, fast jag hann inte göra klart dom. Sen så följde jag med pappa till kronan å slängde skräp. Sen for vi hem å hämtade massa pantflaskor på coop. Det blev 116 kr. :D Vi köpte jättelite godis hihi. Sen for vi till nån från IFK. (en vuxen som pappa känner. Gard) Så fika vi lite å var avundsjuka på deras TV,stora hus och utepool. Sen for vi hem. Då gick jag till Maja. Vi var ute å lekte. Sen gick jag hem. Fixade chokladbollarna (fast jag åt smeten hahah.) Sen dator hela kvällen. Nu ska jag gå å sova, PUSSENNNNNNNNNN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback