120509

2009-05-12 @ 17:08:01
HELUUUU :D
Har inte skrivit på ett tag men det får ni stå ut med hah.

I söndags så väckte mamma mig halv 12 :(((( Somnade inte förän 2 på lördagen.. Jaja, då gick jag upp och åt frukost. Macka å Obóy, götttttiiii <3 Sen så messade Lovisa å frågade om jag kunde vara med henne. Det gick. Så hon kom och vi for in till stan. Fast vi kom dit tyyp 5 i 4 haha. Allt stängde typ xD Så vi gick till DAGOBERTTTTTT, mummmsssiiit =) <3 Tog kyklingmacka som Lovisa ;P Fast egentligen tog hon en kycklingmacka som mig ahahah x-) Sen så for vi hem till mig, då typ (NÖJD MALIN?! xD) satte vi oss vid teven å datorn. Sen bytte jag om för vi hade träningsmatch mot Luleå fc. Lovisa följde med å fotade. Vi vann (ofc,) med 0-1 (vi var bortalag.) Sen for jag hem å typ åt lite macka sen gick jag å la mig.

Igår gick jag upp lite för sent, kvart i 8 :s Fick stressa i mig mat å skynda å byta om + sminka mig. Sen hittade jag inte cykelnyckeln, så fick gå till skolan ;s Kom 5 min försent.. Då vare religion, var tvungen att fixa det sista innan redovisningen på tisdagen. Sen vare hm, svenska. Gick ganska bra faktist. Fast fattar fortf int nå om satsgrejs xD hahahaa... Sen vare lunch, Köttfärssås+spagetti trorja xD Sen slutade vi. Då for jag hem, satte mig vid datorn. Sen fixade jag mig lite å for in till stan. Köpte 2 linnen och la undan en tröja/tunika från HM. (Bild kmr.) Sen gick jag å kollade på en massa bikinis xD Sen for jag till Hanna i bensbyn. Vi hämtade upp henne med bussen från hennes skola. När vi var hos henne så tog vi en muffins och sen gick vi å bytte om å drog till stallet. Fick skynda oss så att hanna skulle hinna rida lektion innan ridgrupperna började. HEH, ni vill inte veta vad som hände när Hanna red, så jag berättar det inte x') JAK ER SNEL! <3 Sen så red Hanna lektion på Dunder. Sen gick vi hem till Hanna. Sen så kom mamma å hämtade mig. När jag kom hem så åt jag lite å sen gick jag å la mig.

Idag vaknade jag vid 20 i 8. Gick upp och klädde på mig. Sen så for jag till skolan. Hade religion. Vi hade redovisning om Jundedomen. Det gick ganska bra faktist haha. Sen vare rast. Cp ungen jonas sköt en boll i Amandas ansikte. DUMADIG ;'( Sen gick vi in. Sen hade vi typ nå eng grej, det var askonstigt ah ;o Sen vare slöjd, gjorde 2 örhängen å ett halsband (bild kmr snart.) Sen vare lunch. Korvstorganoff. Det var väl sådär. Sen vare rast, varmmttt ute (Y) :D Sen vare slöjd igen. Då började jag på ett armband. Det blir ganska bra =) Sen så såg vi då vi redovisade, (Kjell hade filmat) Fast vi hann bara se när 2 st redovisade. Inte min, PUHH =) Sen så slutade vi. Då cyklade jag hem och satte mig vid dator hahah. Sen for jag in till stan och lämnade igen en utav linnena och köpte tunikan från HM. Linnet kostade 49:50. Det gjorde tunikan också. Så jag behövde inte betala nåt hah ;P Sen gick jag in på Ur å Penn å köpte stekarbrillor haha. :D Sen for jag hem. Men åkte hertsöbussen så fick gå från Shell. Sen kom jag hem å satte mig vid datorn. =) Pussåkram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback