090509

2009-05-09 @ 22:31:35
FÖRLÅT FÖR JÄVLIGT DÅLIG UPPDATE :/
Har haft lite fullt upp åså, min vecka kmr i förkortad verson här.

SÖNDAG; Stall till typ 5. Red ut på Otto med Bella. Gick ganska bra. Sen fotbollsträning. KUL :D

MÅNDAG; Skola, språkval på eftermiddag. Slutade 13.50 kul, for hem å sen åkte vi till kronan å kolla om det fanns ngn cykel. Det fanns det inte. Sen for jag in till stan å träffa Hanna å Lovisa där. Kollade lite sen for vi hem. Åkte till Hanna och följde med å red Cåmandå. Det gick riktigt bra för mig HAHAAHAHAHAHAHAHA, HOST, hade tennisskor (fred perry med helt platt sula.) stuprörsjeans och munkjacka. Ni kanske kan föreställa er hur det såg ut haha. SKUMPIG HÄST!

TISDAG; Skola, hade slöjd på eftermiddagen. Slutade 14.30 :( For hem, åt tror jag sen gjorde jag ngt, ;O Kl 20.00 vare träning. Gick ganska bra, for hem duschade å satte mig vid datorn ett tag.

ONSDAG; Skola, nå färglära hela dan. Slutade typ 14.15. Kom hem, for in till stan och träffade en kompis dära. Hon behövde tp nya skor så vi sökte efter ett par typ hela han. Sen for vi hem till mig och hämtade badkläder, sen for vi till badhuset. Badade till typ halv 8. Då gick vi upp och duschade mm. Sen gick vi å köpte en dricka å lite godis i kiosken haha. Sen så for jag hem, gick ut med hund å typ åt.

TORSDAG; Skola, språkval på morgonen, gympa sista passat. Slutade 13.50. Sen in till stan å möta Hanna. For till henne å åt lite å sen nördade dator. Sen gick vi till badhuset. Det var kul. Sen gick vi hem till Hanna igen. HAHA stannade på vägen å gungade å shit XD (bild kommer.)

FREDAG; Skola, ggympa sista passset. Slutade 14.20 (-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-) For hem, duschade och sen satte jag på mig ridkläderna å packade min väska. For till stallet vid 15.50 tp. Kollade lite när Hanna red Cåmandå. Sen gick jag in och borstade Wonder. Gick ganska bra. Sen typ gick jag in i stallet och plockade av han grejerna. Sen väntade jag på Hanna. Sen kom hon till stallet. Då såg vi att hon skulle rida ett kvällspass i gruppen som är kl 20.00. Så vi gick hem och hämtade Cåmandå. Kollade ett tag när hon red, fast det blev så jävla kallt så jag gick in till dutä hest (VERNER) å satt å prata med han väldigt länge hah. Sen gick vi hem till Hanna och tog av Cåmandå grejerna. Vi gav hästarna mat och sen gick vi hem till Hanna. När vi var hon Hanna gick vi å bytte om åt lite å satte oss och såg på Tv. Sen frågade Hannas mamma om vi ville fara å köpa godis. Det ville vi. så vi for in till Ica å köpte en godispåse åt oss, 2 stora color och en liten påse åt Hannas mamma. Sen for vi hem å tjockade godis å såg på TV. Sen gick vi å la oss vid typ 12.

LÖRDAG; Väcktes av Hannas klocka. Den ringde vid 8 trorja. Då gick vi upp och klädde på oss. Gick till stallet och gav hästarna mat. Gick hem till Hanna och åt frukost. Tänkte fara å hoppa men vi gjorde de senare. For till Arcus loppisen ist. Hitta ingenting, jo! Fikabröd å godis haha. Sen for vi ut till storheden å handlade lite. Sen köpte vi en Cheesburgare från max som vi åt i bilen. Det var riktigt mumsigt haha. Sen for vi hem till Hanna å bytte om till stallkläder. Sen gick vi å byggde fram hinder på banan. Det regnade så man blev lite blöt haha. Sen gick vi och hämtade Cåmandå. Sen hoppade Hanna litegranna. Det gick bra ;D Sen for vi hem till stallet och gav hästarna mat å släppte ut dom. Sen gick vi hem till Hanna och bytte om å fikade lite hihi. Sen kom Hannas pappa och hämtade oss. Då sjutsade dom hem mig. Närjag kom hem så typ slappade jag. Såg lite teve. Sen åt jag, sen såg jag lite av en film med mamma å pappa. Den sög -.- Sen började jag smsa med Selma. Hon vad med några så jag frågade om jag kunde vara med dom. Det kunde jag så jag cyklade ut till skolan. Men sen var dom typ inte där. Dom sa att dom var på taket men jag såg dom inte å det lät inte som om dom var ute, var inge brus elr nå. Så jag drog hem, fan vad less -.-' Så sen satte jag mig vid datorn å det är det jag gör fortfarande haha. Orkar inte skriva med nu, PUSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback