020509

2009-05-03 @ 00:09:54
HEJHEJ <3
Nu var det väldigtväldigt länge sen jag skrev blogg. SEEEEEGT ;o JAja, ska skriva om min vecka dååå..

Onsdag kväll: Träning örnäsets IP 20.00-21.30. Var ganska trött men det gick riktigt bra tkr jag =) När jag kom hem duschade jag och sen satte jag mig id datorn.

Torsdag: Började skolan först 09.30. Fan vad chill :D Var inge språkval. Såg på Lilla löpsedeln sen typ matte elr nå. Sen mat. Efter det hade Selma och Amanda gympalektion. Vi hade spökboll. Var askul fast jag brände mig på knölen så har typ värsta såret där nu :'( När jag kom hem gick jag ut med hund. Sen ringde jag Lovisa, vi hade pratat om att vara med varandra å kanske gå på stan. Men det blev inget så jag ringde och frågade om Tove ville hänge med på stan. Hon orkade inte så jag var bara med henne till typ halv 6. Innan jag for hem hade jag sminkat Tove för hon skulle äta 'valborgsmiddag' hos Tomténs. Sen for jag hem, åt och satte mig vid datorn. Sen började jag göra mig iordning för att gå til skurholmsberget å titta på majbrasa. Skulle träffa lite folk där så jag ringde dom. Det blev lite missförstånd vars dom var så det tog ett tag att hitta varandra men tillslut såg jag dom. Då pratade vi lite. Sen for vi hem till Tove och tänkte köra 'sanning elr konka'. Men det blev inte för David och Oscar var törstiga så dom ville fara te coop å köpa dricka. Det gjorde alla. Jag köpte en cola som jag drack upp tp på dirr =) <3 Nora fick litegrann :D Sen for vi hem till Tove igen och värmde oss. Vi såg på teve å satt vid datorn xD Vid typ 12 halv 1 så for alla. När jag kom hem satte jag mig vid datorn. Sen gick jag och la mig typ vid 2 hah.

Fredag: Mamma/Pappa väckte mig vid 10-halv 11 och sa att jag var tvungen att gå upp, annars skulle jag inte få följa till hundpsykologen i piteå. Så jag gick upp och åt frukost. Macka å Obóy göttttiiii. Vid 11 började vi färden mot piteå. Det tog ca: 1 tim. JOBIT. När vi kom fram pratade vi lite med Yvonne som hund psykologen hette. Sen tittade hon på Ajax och vi fick träna lite saker med han. Sen pratade vi lite till och sen for vi hem. Det tog ca: 3 ½ tim. Kom hem vid halv 5. HEHE, bytte om på typ 5 min. Sen for jag å mamma till min ridning. Hade Wonder. Gick riktigt bra faktist. Lovisa fotade en massa :D Efter stall så var jag och Lovisa med varanndra. Vi var med många i min klass haha :D Det var ganska kul =) Vid typ 10 så for jag och Lovisa hem till mig för hennes mamma skulle komma och hämta henne dära. Efter Ulrika hade hämtat Lovisa så for jag och var med dom i min klass igen. Det var kul men kallt. Sen for vi hem till David och värmde oss. Kolla lite på teve. Sen gick vi upp i Davids rum. Då satte sig David vid datorn å spela CS (ovanligt? ;o haha.) Sen tänkte vi gå ut å typ busa men det blev inte. Vi typ cykla runt lite å pratade. Vid 11 for typ alla hem. Jag Oscar och David gick hem till David för både jag och Oscar hade våra cyklar dära. Sen cyklade jag hem och satte mig vid datan haha. Sen typ gick jag å la mig vid 1. Hade väldigt svårt att somna ;/

Lördag: Vakna vid typ halv 11. Gickupp å åt, sen bytte jag om och packade mat. Sen for jag till stallet. Var där vid typ 11. Var ensam så började mocka stallet. Sen gick jag ut till Jannike å Bella och hoppade studsmatta med dom i typ en halv timme haha. KULKUL :D Sen gick vi in i stallet och gav hästarna mat. Sen gick jag och mockade lite till. Sen åt jag och efter det tog jag in Bob och började borsta han. Red ut själv i skogen. Det gick riktigt riktigt bra! (Y) Sen gick jag ut en kortis med Verner vid vägen haha. Pigggg på hemväg xD Sen for jag hem å duschade å åt. Sen typ data å godis hela kvällen. Pussss nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med stall imrn. <3 PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback