290309

2009-03-29 @ 15:53:16
Tjuhhhh =)
Igår så gjorde jag inget spec, jag tp satt vid datorn och såg på tv. Sen så släckte vi allting näre var Earth hour. Elr ja, inte TV:n. Man såg ju fotboll förfan ;o Vi hade släckt i tp 3 tim ;) Duktiga vi är! :D
På dagen så chattade jag med Linnea. Bild finns under om vad jag skicka till henne hahah xD :P Så kul, elr inte xD Jag er klaaad idag, vetej vrf men det är väl för att jag ska till stall imrn och i ömrn.

Idag vaknade jag tp 10 av ett sms från Emelie. Haha dummadumma du xD Skoja <3 ;D Jag gjorde mig en god Jordgummssmothie och satte mig vid datorn :') Sen spelade jag Chikago (stavning) med mamma och pappa. Pappa vann :(
Sen spelade jag kort med mamma litegrann. Sen satte jag mig vid datorn igen. Efter ett litet tag gick jag ut på gården med Ajax oxh lät han springa fritt. Fotade litegranna. Ska snart lägga in på datorn och kolla om det blev nå bra. Lägger in bild isf. Skriver mer sen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback