280309

2009-03-28 @ 15:42:58

Tjahh
Nu vare 4 dagar sen jag skrev så jag får bättra mig. Men jag har inte riktigt haft tid. Menmen.

I Onsdags så hade vi friluftsdag. Var på Orm och åkte slalom. Fan vad tråkigt. Liften stod tp still i en timme. Vi måste få pengarna tbx -.-
Efter skolan låg jag och slappa medans jag såg på TV och drack en smothie. Vid tp 4 tiden så smsa Emelie och fråga om jag ville åka slalom med henne. Det ville jag. Så pappa sjutsade mig till Emelie och vid halv 7 så for vi till Orm. Där träffa vi LinneaL å Jennifer <3 Liften tjorvade lite då men inte så jätte mkt. Emelies mamma sjutsade mig hem vid 9 efter hon hade hämtat oss på orm. Det var kul att åka :D När jag kom hem åt jag lite kvällsmat och sen gick jag och la mig.

På torsdagen hade vi språkval dirr på morgonen. Efter det så såg vi på lilla löpsedeln. Sen vare matte, sen eng tror jag. Till mat åt vi pannbiff. Fast jag tog grönsakssoppa ist :D Jag åt ingen soppa men men massa mjuckmackor haha! (Y)
Efter mat så vare gympa. Vi hade styrke och sen pinnboll.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn. Fast internet funkade inte så jag kunde inte vara på msn,pix elr skriva blogg :(
När klockan var vid 6 så åt vi våfflor till mat. (Åt inget igår för jag var ju hos Emeliebäst) <3 Det var götti. Sen klockan 10 i sju så for vi te Arcus.
När vi kom dit satte jag på mig fotbollsskorna,benskydden, slatterbanden och tog av mig mina byxor och tröjan. :P

Matchen började halv 8 och vi spelade mot Lira. Det var en rolig match och vi vann (såklart hahahahah) med 4-2. :P
När jag kom hem hoppade jag i duschen, sen gjorde jag mig färdig för kvällen. Jag låg och läste ett tag sen somnade jag (efter jag hade lagt undan boken och släkt.)

På fredagen vare inget roligt i skolan. Matte, eng  det vanliga. Bara det att matten var ännu jobbigare. Vi hade prov :/:/:/:/:/:/:/:.//:/:/:/:/:/:/:/:/:/://:/:/:/:/:/ Efter provet såg vi en film om klimatgrejen.
Till mat vare Minestrone soppa :///

När vi hade ätit så pratade lite om olika saker. Sen vare gympa. Vi hade nå mångkampsboll. Det var mellan roligt.

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn.
Vid kvart i 4 började jag göra mig i ordning för ridning.
Sen vid 4 for vi och handlade godis på GodisHuset :D
Sen for vi till stallet.
Jag fick rida Dunder, han var skitfin. Fast han hosta ganska mkt :(:(

När jag kom hem så gjorde jag mig i ordning för att gå på Tuna discot med Lovisa och Selma. Jag åt lite mat sen kom Lovisa och hämtade mig. Vi träffade Tove och Jeffi där borta. Elr rättare sagt, dom kom vid tp 8 och var med oss.

Discot slutade 11 å då kom mamma och hämtade oss. Vi sjutsade hem Lovisa och Selma. När jag kom hem så hade jag lovat Selma att skicka en mejladress. Så jag gick in på datorn och chattade ett litet tag med olika folk.

Jag gick å la mig vid ett tror jag. Så jag läste lite och sen somna jag. Jag vaknade vid 10 fast jag somna om till 1 hahaha :D Så skönt! <3

Jag gick upp å åt lite sen såg jag lite TV. Och nu sitter jag här vid datorn och äter godis! :D
Pussåkram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback