240309

2009-03-24 @ 18:30:43

Men tjah :D
Har inte bloggat på ett tag för jag har haft ganska fullt upp. Varit hos kompisar sent så har inte fått vara på datan å skriva. Jag har iaf haft Innebandy avslutning. Haha: Hej jag heter Sara (Hej Sara) hahaha. Endast få fattar :P

Igår så var det inget spec i skolan. Matte och Eng tp. Sen på eftermiddan så vare språkval. Har tyska :P

Efter skolan så var jag på stan m. Hanna å Lovisa <3 Jag la undan en skitsnygg tröja/tunika från Bikbok som jag hämtade idag. Den kostade 199 :D

Idag så har jag inte haft nå spec i skolan. Började kl: 8.50 hos tandläkaren. Ska dit imrn också. Efter tandläkare så vare eng. Sen rast, hände inge spec då. Elr jo, Nora å Jonas bråka. Han e CPP ;oo -.-' Kasta ner en 6:åring för han peta på honom med en pinne. Jävla CP barn. Inte 6:åringen såklart hah xD

Efter rast så vare frukt. Och högläsning hah, jävligt chill. Kjell läser en robinson kruse bok haha. Det är därifrån han har fått våran eng uppg. ifrån.

Efter frukt åså så vare eng. Jobbade somvanligt med skeppsbrottet. Ganska kul faktist :D Efter eng så vare matte. USCHHHHHHH!!! :( Fattar inget av diagnosen :''''(

Kl:11.50 så vare slöjd. Har trä :( Fast det går ganska bra med mitt skåp! :D

Sen mat kl: 12.10. Det var korv och makaroner. Det var ganska gott.

På lunchrasten så fick Nora ett jack i sitt knä. Det var inte så mysigt, och vi har världens bästa första hjälpen låda. ELR INTE -.-' Tp hanskar...

Efter rast så vare Slöjd igen. Då fortsatte jag på min låda. Målade den tp, snart är allt målande färdigt.

Efter slöjd vare matte. Det gick inte bra.. har fastnat.

Vi sluta tp 14.15 så då gick jag hem och gjorde mig en smoothie/milkshake. Det var göttiiii :D

Vi skulle fara till Polisen å ta passfoto 15.40 och då blev jag suuur, man fick inte ha på sig diadem. TUUUUR att mamma hade klämmor i väskan. Annars hade jag sett ut som ett psyk. Det gjorde jag ändå haha.

Efter det så följde mamma mig och hämtade världens snyggaste topp som jag hade lagt undan från Bikbok hah.

Sen följde jag till mammas jobb haha. Det enda bra var att jag fick choklad hihihihi :DD:D:D:D:D:D:DD:D hahaha xD

Har inte hunnit så mkt mer idag. Hejdå puss. Vi ses väl kanske imrn hahaha xD Pussigull <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback