21009

2009-03-21 @ 19:21:11

Tjuhh ;P
Har inte kunnat skriva blogg på aslänge för att internet har CEPAT ;oo

I Onsdags så vare stall. Hängde med Kristin å såg när hon hoppa. Hon hade Wonder. Jag borsta bästpånihhh <33

I Torsdags så var jag helt bra för jag glömde att jag hade bytt väska (hade gympa, IFK bag tp ;P) så jag hade ingen nyckel. Då gick jag till Anna och Anders (grannen) och var hos dom. Fast dirr jag kom så skulle Anna och hämta BusungenMaja på dagis så jag följde. Haha gissa om hon blev förvånad att se MIG på HENNES dagis haha. Efter att jag varit och 'lekt' med Maja så vare bara att gå hem och byta om till Fotbollen (Match.) Jag åt hos Anna och Anders. Kl: 18.45 for vi å hämta Selma, sen bar det av mot arcus.

Vi vann mot Lule Dam Fotboll (såklart, moahahah) med 5-1 :D Jag var back -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-'''''''''''''''''''

På fredagen så vare nåra tjejer som berättade om förintelsen. As 'läskiga' bilder. Stackarna :( Vi hade FIL (Observera FIL) till lunch för det var slut havregrynsgröt. FYFAN VAD DÅLIGT! -.-' Aldrig (okej så, inte aldrig menmen) har dom mat såre räcker. Man får vänta aslänge.. På gympan hade vi asroligt xD Först nå Idol Xddddddddd som uppvärming. Sen hade vi smash ball (4:orna kom påre) Det var askul :D

Efter skolan så såg jag på TEVEEEEE :D HAha.. Sen vid fyra bytte jag om och gick till Anna och Anders. Lilla Maja stod och väntade med hennes Moffa haha.. Å vi for te stallet. Maja tyckte det var jätte spännande att få träffa hästarna. Jag hade Bob som tur var. Han är ju så sneelll :D

På ridningen hade vi skv på volten å ganska mikke glp och utan stigbyglar (huh,) Fast man får så jävla bra sits av det :D

Idag har jag varit på Dop, Anna och Anders andra barn döptes. Hugo heter han nu :P Han är så himla gölliiiiiiiiiiiiiiii :P
Pussåhej <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback