100309

2009-03-10 @ 19:44:12
Tjabbaa ;P
Steker somvanligt melodifestivallåtar, haha min lista i Spotify är (inte i bästa ordningen)

Så vill stjärnorna-Molly Sandén
Baby Goodbye-E.M.D
You're my world-Emilia (<3333333333333333333333333333)
Hope and Glory-Måns Zelmerlöf

Nöta nöta nöta haha ;P Idag har jag inte gjort nåt specc.. Bara kollat på Tv och suttit vid datorn. Vi hade bild/eng största delen av dan, sen hade vi slöjd också. Fan vad bra vikarien är. Bättre än våran ordinarie slöjdlärare (YY) Jag är snart klar med mitt skåp, det blir braa :D

Idag har jag kollat på en massa snygga killar på pix :) (besatt hahahaa xD)

Nora är fortf lika jobbig, (kan hon aldrig sluta? -.-') men men, hon kmr väl aldrig växa upp, (hon lär döda mig om hon ser detta hahaah) :D Jag behöver nyaa JEEEEAAANSS :sss Dom e helt sönder tpp :((((( Haha, får väl fara nån dag när man fått lite pengar! :D

Imrn träning. Tråk hah.. Men man blir less efter ett tag, dt är samma med fotbollen. Man vill tillslut bara att dt ska bli avslutning. Menmen.. På torsdag trar fotbollen igång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *HJERTAAA* <33 Hihi :P Jag har inget mer att skriva men jag fortsätter endå (Hora-Sober) haha.. Men nu ska jag sluta puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback